WELCOME TO KIRANASCARF.. :)



KIRANASCARF menawarkan tudung sarung terkini yang selesa,moden dan menarik. Rekaan Tudung Kirana terbahagi kepada dua kategori; koleksi KIRANA dan KIRANA SCALLOP.



Koleksi KIRANA berbentuk round cut manakala KIRANA SCALLOP adalah jenis pusing/twist. Untuk kedua-dua kategori,kami menyediakan tudung jenis plain dan printed.



Motif rekaan KIRANA SCARF tidak terhad kepada motif floral/berbunga sahaja,malahan terdiri daripada variasi motif moden seperti jejalur(stripes),abstrak,geometrical shapes,leopard print dan pelbagai lagi. Kombinasi rekaan dengan warna lembut, sederhana atau menyerlah(striking) menjadikan Tudung Kirana tidak jemu dipandang mata.. :).



Kualiti material dan jahitan Tudung Kirana setanding dengan butik-butik tudung terkenal di pasaran,malahan dengan harga yang berpatutan membuatkan anda tidak ragu-ragu memilih Tudung Kirana sebagai jenama tudung pilihan anda!



Tuesday, June 8, 2010

CIRI-CIRI UNIK KOLEKSI KIRANA(PRINTED/PLAIN)


  • Potongan tudung - Cantik terletak di bahu. Sesetengah tudung yang ada di pasaran sangat melebihi paras bahu,membuatkan pemakai terpaksa mem'bega' atau mengenakan keronsang supaya tudung tidak 'kembang' bila dipakai. Ini tidak menjadi masalah untuk tudung kirana printed kerana design tudung memang ngam2 terletak di bahu.

  • Material body-terdiri daripada high quality lycra/jersey/spandex. Kualiti kain setanding dengan butik-butik tudung terkenal di pasaran. Kain selesa dan tidak panas di pakai.

  • Material awning-Kami menggunakan thai silk/raw silk. Ada di antara thai silk kami yg dual tone,manakala raw silk pula mempunyai ciri-ciri 'highlight', di mana ia timbul dan nampak kelainan apabila tudung dipakai.

  • Kualiti jahitan - jahitan yang kemas,dijahit oleh tukang jahit profesional dan berpengalaman luas dalam bidang jahitan. Jahitan tidak 'melompat', kemasan tudung adalah double sewing, sepertimana di hujung t-shirt.

  • Saiz tudung - Saiz Tudung Kirana merujuk pada labuh tudung(dari paras dagu ke bawah). Size S-36 cm, M-45 cm, L-52 cm. Saiz muka adalah standard,walau bagaimana pun terdapat 'spare' jahitan di bahagian tengah muka jikalau pemakai berasa sedikit ketat/sempit bila memakai tudung. 'Spare' jahitan ini boleh ditetas mengikut kesesuaian wajah pembeli.
  • Harga KIRANA PLAIN- awning lycra-RM35 sehelai, awning thai/raw silk -RM40 sehelai.
  • Harga KIRANA PRINTED -awning lycra-RM40 sehelai, awning thai/raw silk-RM45 sehelai

No comments:

Post a Comment