WELCOME TO KIRANASCARF.. :)



KIRANASCARF menawarkan tudung sarung terkini yang selesa,moden dan menarik. Rekaan Tudung Kirana terbahagi kepada dua kategori; koleksi KIRANA dan KIRANA SCALLOP.



Koleksi KIRANA berbentuk round cut manakala KIRANA SCALLOP adalah jenis pusing/twist. Untuk kedua-dua kategori,kami menyediakan tudung jenis plain dan printed.



Motif rekaan KIRANA SCARF tidak terhad kepada motif floral/berbunga sahaja,malahan terdiri daripada variasi motif moden seperti jejalur(stripes),abstrak,geometrical shapes,leopard print dan pelbagai lagi. Kombinasi rekaan dengan warna lembut, sederhana atau menyerlah(striking) menjadikan Tudung Kirana tidak jemu dipandang mata.. :).



Kualiti material dan jahitan Tudung Kirana setanding dengan butik-butik tudung terkenal di pasaran,malahan dengan harga yang berpatutan membuatkan anda tidak ragu-ragu memilih Tudung Kirana sebagai jenama tudung pilihan anda!



Thursday, June 10, 2010

KIRANA SCALLOP

Ciri-ciri istimewa KIRANA SCALLOP:
  • Material body-terdiri daripada high quality lycra/jersey/spandex. Material tudung yang lembut menghasilkan scallop yang cantik terletak apabila dipakai.

  • Material awning-Kami menggunakan thai silk/raw silk. Ada di antara thai silk kami yg dual tone,manakala raw silk pula mempunyai ciri-ciri 'highlight', di mana ia timbul dan nampak kelainan apabila tudung dipakai.

  • Kualiti jahitan - jahitan yang kemas,dijahit oleh tukang jahit berpengalaman luas dalam bidang jahitan. Jahitan tidak 'melompat', kemasan tudung adalah double sewing, sepertimana di hujung t-shirt.

  • Saiz tudung - Saiz Tudung Kirana Scallop merujuk pada labuh tudung(dari paras dagu ke bawah). Size S-36 cm, M-44 cm, L-52 cm. Saiz muka adalah standard,walau bagaimana pun terdapat 'spare' jahitan di bahagian tengah muka jikalau pemakai berasa sedikit ketat/sempit bila memakai tudung. 'Spare' jahitan ini boleh ditetas mengikut kesesuaian wajah pembeli.
    Harga - Kirana Plain Scallop(KLS) : awning lycra-RM40 sehelai,awning thai/raw silk RM45sehelai.Kirana Printed Scallop(KRS):awning lycra-RM45 sehelai,awning thai/raw silk-RM50 sehelai.

No comments:

Post a Comment